Wednesday, June 25, 2008

Persembahan Sulung di Annexe Central Market Kuala Lumpur.

Jumaat 20hb Jun 2008, Bau-Bau Cafe, The Annexe, Central Market Kuala Lumpur. Nama Delegasi tidak ada dalam flyer kerana delegasi bermain di show ini tanpa di rancang sama sekali dan semuanya berlaku dengan sekelip mata. Di saat-saat genting, menelefon Hishamudin Rais untuk bertanyakan jikalau ada slot kosong untuk diisi. Hisham beri lampu hijau, jadi berangkatlah kami dengan persembahan kami pada malam itu untuk dipersembahkan kepada semua yang sudi. Kekeliruan berlaku kerana rata-rata menganggap Kuchalana yang main.

Fakta yang sahih ialah pada malam tersebut Delegasi adalah band yang bermain dan bukannya Kuchalana. Walau bagaimanapun,Delegasi  juga adalah tempias dari Kuchalana. Mang dan Masrur dari Kuchalana dan Tojeng dari Dull Entertainment Programme.

Lahir disebabkan kekosongan yang menyelubungi dan ketagih untuk berenang dalam bunyi-bunyi... lahirlah band ini, delegasi.

 

 

Terimakasih pada semua yang hadir...dan pada kawan-kawan yang penat tunggu kami main...maaf atas kelewatan yang berlaku. Berbanyak terimakasih pada Hishamuddin Rais dan Bau-Bau cafe.. Acai DEP untuk bass yang lazat dan jadi roadie kami pada malam itu, Nizang Dum-Dum Tak untuk strap bass, Yati untuk minuman dan sokongan, Saiful Razman untuk minuman, Mat Silence untuk shoot video yang best, Kay & Hayati untuk transport, Apuk untuk tansport dan sumbangan solo blues karat, Bro Fuad untuk Fender "Blackie" yang dedikasi  dan Avrocore & The Bad Voice kerana cover masa sebelum kami main.Tidak lupa untuk band-band lain yang sama-sama perform, Kita jumpa lagi di masa yang akan datang. Terimakasih.

No comments: